Яскравий дводенний базовий семінар про світ, яким бачить його собака.

 

Після цих лекцій Ви кардинально зміните свій погляд не лише на стосунки з собакою, але і на відносини між нами - людьми...

Image
СЕМІНАР : СВІТ ОЧИМА СОБАКИ. ПСИХОФІЗІОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ПОВЕДІНКИ
Image

Це поєднання в один великий дводенний семінар десяти навчальних лекцій з
основ когнітивної етології та зоопсихології, комунікації та сприйняття інформації, мови тіла, психологічних зон, соціального устрою, символіки рухів, формування поведінки та реакцій, алгоритмів спілкування та виховання улюбленця.

Все це стане фундаментом для Вашого нового погляду на Світ очима собаки.

 

СВІТ ОЧИМА ПСОВИХ РІЗНИТЬСЯ ВІД ТОГО, ЯКИМ БАЧАТЬ ЙОГО ЛЮДИ!

Більше 20 років ми збирали та аналізували для вас найновішу та найціннішу інформацію, об’єднували напрацювання та висновки багатьох областей науки, підсумовували результати власної інтенсивної практичної роботи та співпраці з іншими однодумцями і професіоналами, розробляли та тестували нові методики і підходи, щоб СЬОГОДНІ запропонувати вам найцінніші та найважливіші здобутки нашої праці !

Image
Image

Світова соціальна кінологія кардинально відрізняється від службової, мисливської чи класичної радянської «тюремної» дресури.

Цілі, методи, наслідки – протилежні.

Та через великий брак інформації, «авторитет бувалих», відсутність законів захисту собак та державних програм розвитку цього напрямку в суспільстві, ми досі живемо в минулому, де не було запиту та потреби на комфортну Собаку, як члена Сім'ї, а не на «робочу одиницю» із Зграї.

СОБАКА - ВІДДЗЕРКАЛЕННЯ ЙОГО ОТОЧЕННЯ

Сумно, хоча не дивно, бо навіть елементарне поняття Сім'ї та Зграї в головах людей так тісно замішане між собою, що різницю розуміють лише одиниці.

Як результат – неймовірно велика кількість собак з асоціальною поведінкою, страхами, фобіями, агресією та сотнями проявів проблемної поведінки, як в домі, так і на вулиці.

Image
Image

Саме тому головна ціль циклу навчальних семінарів від «Harmonic Dog» - дати знання та зрушити ситуацію, замінити стереотипи «бо так роблять всі» і «книжка пише» на справжній комфорт у спілкуванні між людиною та собакою, заснований на розумінні, повазі та повній взаємодовірі, а не підкоренні і страху за виживання.

Це зовсім другий погляд не лише на стосунки та розуміння собак, але і між нами - людьми. Бо наші відчуття світу не такі вже різні..

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

БЛОК І

Психофізіологія поведінки собак.

-----------------------------------------
загальний час роботи: 6,5-7 год
-----------------------------------------

  • фундаменти зоопсихології. Різниця в цілях, підходах та методиках між різних систем та видів кінології;
  • що таке контакт і чим він відрізняється від комунікації. Чому контакту не достатньо для спілкування та розуміння своєї собаки;
  • особливості комунікації людей та собак. Чому ми "не чуємо" те, що вони "бачать"? Чому вони керуються тим, що ми "не відчуваємо"?
    асоціативне мислення;
  • шість еволюційних реакцій на конфлікт чи запити комунікації;
  • гени;
  • типи нервової системи та формування характеру;
  • вроджені інстинкти, набуті поведінкові реакції та свідомість;
  • ієрархія базових інстинктів, вплив одного на інший. Міфи про собак «харчовиків» та «не харчовиків»;
  • сигнальна система демонстрацій і  тактильний контакт: психологічні зони тіла собаки. Про що говорить дотик та демонстрація частин тіла? Що один мозок сигналить іншому на підсвідомих глибинних рівнях?
  • тренінги та вправи на зменшення зон та їх психологічної чутливості;
  • соціалізація та адаптація. Особливості формування двох типів моделей поведінки. Чому природної адаптації не достатньо, а деколи і відверто шкідливо?
  • чим дресура відрізняється від соціалізації;
  • формування особистості та моделей поведінки собаки. Як між собою пов’язані розвиток індивідуальності, аналітичного мислення, ритуалізація агресії та здатність до компромісу?
  • ігнор, підкорення чи агресія?
  • істинний та маскувальний ігнор, «технічний» та «фізіологічний»;
  • "Без слів" - мова тіла собаки;
  • демонстрація різних частин тіла, позицій та рухів;
  • центр ваги - основний маркер намірів собаки;
  • "фіксація цілі";
  • звукова комунікація : тембр, звукові регістри та частота звуку;
  • шкала  від ігнорування до фізичної агресії : сім ознак внутрішнього стану;
  • позиції тіла;
  • ознаки стресу.

 

БЛОК ІІ

СІМ'Я та ЗГРАЯ. Щоденне життя та виховання собаки

-----------------------------------------
загальний час роботи: 6,5-7 год
-----------------------------------------

  • різниця в цілях, підходах та методиках між різних систем та видів кінології.
  • що прописує «протокол» звиклих нам команд на психологічному рівні собаки. Як вони сприймаються, які стосунки та поведінку формують?
  • як методи навчання та нюанси виконання команд можуть кардинально міняти формування поведінки та взаємостосунків собаки та людини?
  • устрої природних угрупувань та види соціальних об'єднань
    Сім’я та Зграя – два природних соціальних формування з протилежними цілями та методами у своїх основах.
  • як формується Сім’я? Чим Зграя відрізняється від Сім’ї?
  • моделі поведінки та взаємовідносин в різних соціальних групуваннях
  • поділ в середині Сім'ї. Члени Зграї.
  • аутсайдери, парні поєднання.
  • Лідер чи Вожак? Повага чи підкорення?
  • маркери Сім'ї та Зграї : їжа, робота, територія, та зона навколо керівника.
  • відмінності в розподілі ресурсів
  • «традиції» Сім’ї
  • неповноцінні Сім’ї та «мікси»
  • проблеми Сімей: жорсткі  лідери, велика критична маса слабких членів Сім'ї, вплив зовнішніх факторів
  • справжнє домінування та міфи навколо нього.
  • гра - як модель дорослої поведінки.
  • «хороші» та «погані» ігри.
  • чому більша частина природних видів гри не є бажаними для комфортного соціального життя та надалі можуть стати фундаментом до проблемної поведінки?
  • чому ігри, корисні для одних видів кінології, проблемні в наслідках для інших?
  • корекція та покарання.
  • градація покарання, допустимість та адекватність кожного виду.
  • покарання без формування альтернативної поведінки.
  • безконфліктне переформатування природної поведінки.