Одна з головних цілей
ВГО "Серце, єдине для двох" -
змінювати світогляди!

Запрошуємо Вас доєднатися до наших нових освітніх заходів, семінарів, зустрічей та марафонів і подивитись короткі розповіді про минулі.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

30-31 серпня 2019р.
м. Чернівці

Image
Image
Image

ПРОГРАМА ЗУСТРІЧІ

30 серпня 2019р.
Частина І
.

Каністерапія – інструмент формування світогляду.

питання на розгляд :

  • Що таке каністерапія? Світова практика в цій галузі.
  • Яка мета та засоби терапії з допомогою собак?
  • Чому собаки мають особливу співпрацю з людиною, що недоступна іншим тваринам?
  • Як видові особливості собак допомагають нам отримати інформацію, що побачити самостійно - не можливо?
  • Собаки - ідеальні посередники та провідники для дітей в світ дорослих;
  • Як діти відчувають собак та на яких рівнях іде спілкування? Вікова градація сприйняття тварини.
  • Які напрямки каністерапії в розвитку, абілітації та реабілітації дітей та підлітків?
  • Чи може простий домашній улюбленець, без спеціальної підготовки, бути терапевтом для дитини?
  • Питання та відповіді

Частина ІІ
Світ очима собаки.

питання на розгляд :

  • Світогляд псових та приматів : в чому схожість та найбільша відмінність?
  • Особливості соціальної комунікації собак.
  • Що таке аналітичне мислення та як воно формує наш світогляд?
  • Формування психологічних зони тіла собаки. Що означає їх демонстрація?
  • Сигнальна система внутрішнього стану собаки та оцінки рівнів конфліктності.
  • Сигнали стресу.
  • Питання та відповіді

Частина ІІІ
Сім’я та високосімейність.

питання на розгляд :

  • Види соціальних об’єднань та особливості спілкування в середині кожного;
  • Демонстрація та ритуалізація в середині кожного типу угрупування;
  • Маркери формування та оцінки взаємовідносин;
  • Відмінності в отримані та розподілі ресурсів;
  • Питання та відповіді.

31 серпня

Частина ІV
Каністерапія.
Психофізіологія формування поведінки.
Проблеми в роботі каністерапії.

питання на розгляд :

  • Адаптація та соціалізація. Чому процеси формування поведінки на адаптації псових стають ворогами соціалізації?
  • Стани завмирання та справжнього ігнорування. Так званий «фізіологічний» та «технічний» ігнор. Особливості формування та підтримки кожного виду;
  • Реакції на різку активацію бокового зору;
  • Сила нервової системи собаки. Вплив індивідуальних реакцій на подразники на тривалість роботи каністерапевта. Допомога собаці в роботі з точки зору зменшення кількості та сили подразників;
  • Оцінка собакою ситуації з точки зору позиції тіла оточуючих;
  • Питання та відповіді

Частина V
«Дитина та собака»

питання на розгляд :

  • Знайомство та спілкування з собакою: навчаєм дитину правилам привітання та спілкування з собакою;
  • Вплив наших взаємовідносин із собакою на формування світогляду дитини:
    Що таке «традиції сім’ї»?
  • Покарання собаки в присутності дитини;
  • Покарання дитини в присутності собаки;
  • Питання та відповіді

 Частина VІ

Каністерапія.
Формування та особливості робочого процесу.

питання на розгляд :

  • Визначення ролей собаки в процесі каністерапії;
  • Вплив присутності батьків на роботу собаки та реакції дитини;
  • Формування в’язків : дитина-собака-психолог- провідник;
  • Співпраця психологів та провідників собак. Спільне формування програми роботи;
  • Сигналізація та інформативні знаки між психологом та провідником в процесі роботи;
  • Питання та відповіді