ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ПРОЄКТ
навчання спеціалістів з
КАНІСТЕРАПІЇ

Громадська організація
«Серце, єдине для двох»
Школа соціальної кінології, хендлінгу та виховання власників собак
«Harmonic Dog»
Школа абілітації та реабілітації
«Дитина та Собака»
За підтримкою
Кінологічної Спілки України
Image

ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАВЧАННЯ

ТЕРМІН НАВЧАННЯ

18 тижнів
( включно зимові канікули 14 днів)

КУРС СКЛАДАЄТЬСЯ

більше 100 год теорії у вигляді відео лекцій та он-лайн вебінарів, та майже 100 год практики, тестувань і домашніх завдань

НАБІР ДО НАВЧАННЯ

30 СТУДЕНТІВ — базовий курс
16 СТУДЕНТІВ — курс спеціалістів

ЗАПРОШУЄМО НА КУРС

всіх бажаючих, що ставлять собі за ціль підняти каністерапію в Україні на якісно високий рівень чи професійно працювати в цьому напрямку

ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ

Вік студентів:
від 18 років
Освіта чи професія:
не принципово

ОСОБЛИВІ УМОВИ

Наявність власної собаки:
цінно, та не обов’язково. Чудово, якщо студент планує взяти собаку, чи вже є власником цуценя або дорослого пса, що пройшов тестування та придатний до роботи каністерапевтом.

За результатом закінчення курсу "БАЗОВИЙ" та "СПЕЦІАЛІСТ" студент отримує:
Диплом про проходження курсу.

Наступним кроком, буде можливість пройти окремі підсумкові тести і практичні екзамени в блоці "СЕРТИФІКАЦІЯ", та за умови їх успішної здачі,  отримати:

Сертифікат І ступеня  або  Сертифікат ІІ ступеня

НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС

Навчання буде проходити як он-лайн, так і в "живій" практиці.
Студент має власний кабінет в он-лайн школі, з доступом до всіх лекцій (курс "БАЗОВИЙ" та курс "СПЕЦІАЛІСТ"), тестувань після лекцій (курс "БАЗОВИЙ" та курс "СПЕЦІАЛІСТ"), домашніх завдань (курс "СПЕЦІАЛІСТ"), підсумкових тестувань (курс "СПЕЦІАЛІСТ"), практичних завдань (курс "СПЕЦІАЛІСТ") та інших навчальних процесів (курс "СПЕЦІАЛІСТ").

Для курсу "БАЗОВИЙ" після кожної відеолекції студент отримає тест для перевірки знань по пройденому  матеріалу.

Студенти курсу "СПЕЦІАЛІСТ", окрім лекцій та тестування, отримують  домашні теоретичні та практичні завдання, а також он-лайн вебінар з лектором "Запитання по тематиці уроку".
Крім того, курс "СПЕЦІАЛІСТ" буде мати закриту групу фейсбук, з детальним обговорюванням відео домашніх завдань,  та додатковими марафонними завданнями для поглибленого навчання.

Зверніть увагу, що курс "СПЕЦІАЛІСТ" забезпечує практичні тренінги в центрі "Harmonic Dog" м.Львів та самостійні практичні відпрацювання згідно з планом навчання.

Деякі навчальні блоки будуть йти паралельно. Також, окремі лекції будуть об'єднанні спільним тестуванням чи єдиним вебінаром.

Відео лекції, тестування та домашнє завдання ви зможете проходити в зручний вам час.

Вебінари із запитаннями до лектора проходитимуть у фіксованій годині і ті, хто не прийняв в них участь, зможуть передивитися лише їх в записі.

Щоб отримати можливість пройти та отримати Сертифікацію, студентам необхідно  відпрацювати практичні заняття в школі "Harmonic Dog".
Ті студенти, яким територіально зручно,  можуть закрити практику під час групових або індивідуальних занять школи "Harmonic Dog" в м.Львів.
Студенти, які проживають у віддалених від Львова  локація, зможуть виконати практичні завдання на групових сесіях, що будуть планово проходити декілька днів кожного місяця.

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

Пропонуємо чотири навчальних блоки різних напрямків

БЛОК І

Психофізіологія поведінки собак.

-----------------------------------------
10 лекцій по 1,5 год
10 практичних занять по тематиці лекцій по 1,5 год
20 домашніх завдань після кожної лекції та практичного заняття
20 тестувань після кожної лекції та практичного заняття
термін навчання – 10 тижнів
-----------------------------------------

  • Лекція 1. 
    Еволюційні особливості собаки як виду.
    Формування видових типів комунікації псових, специфіка світосприйняття та обміну інформації. Базові комунікаційні відмінності між людиною та собакою.
    Можливості  собак в розрізі каністерапії: собака-візитер, собака-діагност, собака-терапевт.
  • Лекція 2.
    Психологічні зони тіла, значення їх демонстрації. Типові та нетипові реакції на тактильний контакт. Принципи та особливості роботи по збільшенню та зменшенню психофізичних реакцій на запити тактильного контакту.
  • Лекція 3.
    Типи нервових систем, та особливості роботи з кожним із типів. Формування необхідних психофізіологічних реакцій собаки для оптимальної та найбільш  результативної роботи в каністерапії. Тренінги стабілізації, витримки, розслаблення та компенсації професійних навантажень.
    Типові реакції на конфлікти та зовнішні запити. Формування справжнього ігнорування. Недоліки та труднощі  в результаті навчання  та закріплення реакцій підкорення чи терпіння.
  • Лекція 4 та Лекція 5.
    Сигнальна система псових та особливості мови тіла: центр ваги, положення окремих частин тіла, позиції та знаки всього тіла, тип дихання, голосові маркери, інформативність комплексної роботи різних груп м’язів.
  • Лекція 6. 
    Поняття і закони адаптації та соціалізації. Закономірності природних адаптивних реакцій.  Складності у формуванні необхідних для роботи в каністерапії соціальних поведінкових відповідей на подразники.  Формування поведінкових моделей через команди та специфічність їх впливу на роботу в каністерапії.
  • Лекція 7.
    Правильне формування буденного життя собаки для максимальної продуктивної роботи в програмах каністерапії. Вікові та статеві особливості формування та прояви реакцій у собак. Їх вплив на поведінку та роботу в каністерапії.
  • Лекція 8.
    Вікові та статеві особливості формування та прояви реакцій у собак. Вплив на поведінку та роботу в каністерапії.
  • Лекція 9.
    Стрес, еустрес та дістрес. Зони тривожності та хронічних станів. Зона стабілізації та стресостійкості. Запобігання стану виснаження собаки через правильно підібрані методики та тренінги.
  • Лекція 10.
    Базове поняття про формування агресії та агресивних реакцій як відповідей на подразники. Пряма та перенаправлена  агресія в каністерапії.

БЛОК ІІ

Виховання, підготовка та тестування собак

Частина І. Первинні та робочі тестування собак для підготовки роботи в каністерапії та в процесі безпосередньої професійної діяльності.

------------------------------------------
5 лекцій по 1,5 год
5 практичних занять по тематиці лекцій по 1,5 год
10 домашніх завдань після кожної лекції та практичного заняття
10 тестувань після кожної лекції та практичного заняття
Загальний час навчання – 5 тижнів
-----------------------------------------

  •  Лекція 1.
    Тестування як спосіб оцінки внутрішніх станів та візуально прихованих реакцій собаки.
    Типи та методики тестування.
  • Лекція 2.
    Первинні тестування цуценят та молодих собак. Особливості інтерпретації отриманої  інформації. Підбір різних типів нервової системи для кожного з видів каністерапії.
  • Лекція 3.
    Тестування та вибір напрямку роботи в каністерапії для дорослих собак.
  • Лекція 4.
    Тестування в процесі підготовки та навчання каністерапевтів (собак-терапевтів).
    Тестування в процесі роботи та по завершенню виконаних завдань. Оцінка та корекція станів собаки, що виконала робочі завдання.
  • Лекція 5.
    Щоденні тестові завдання та оцінка типових реакцій на запити для підтримання оптимальної форми  каністерапевта (собаки-терапевта). Необхідні ветеринарні обстеження, оцінка здоров’я та регулярні огляди собаки для допуску в роботу в каністерапії.

Частина ІІ. Підготовка та тренування цуценят та молодих собак для професійної роботи в каністерапії.

-----------------------------------------
10 лекцій по 1,5 год
10 практичних занять по тематиці лекцій по 1,5 год
20  домашніх завдань після кожної лекції та практичного заняття
20 тестувань після кожної лекції та практичного заняття
Загальний час навчання – 6 тижнів
-----------------------------------------

  • Лекція 1.
    Особливості формування реакцій та відповідей за зовнішні запити в собак, що готуються до роботи в каністерапії. Відмінності в процесі навчання для різних напрямків каністерапії та особливості необхідних закріплених поведінкових реакцій.
  • Лекція 2.
    Тренінги стабілізації та витримки. Комплекс тренінгів та вправ на швидке заспокоєння та розслаблення. Техніки масажу, як допомога у відновленні  собаки.
  • Лекція 3.
    Навчання та тренінги для підготовки собак–візитерів, без прямого фізичного контакту з пацієнтами
  • Лекція 4.
    Особливості виховання та навчання собак-компаньйонів для роботи з людьми з особливостями розвитку чи обмеженими фізичними можливостями.
  • Лекція 5.
    Навчання собак для роботи з дітьми і підлітками.
  • Лекція 6.
    Навчання собак для абілітації та освітніх програм у закладах дошкільної та загальної середньої освіти.
  • Лекція 7.
    Особливості тренінгів собак для роботи з людьми в агресивних чи афективних станах. 
  • Лекція 8.
    Інші методики та моделі підготовки собак  в розрізі професійних різновидів каністерапії.
  • Лекція 9.
    Фізичний розвиток  цуценя та фізична підготовка собак, що працюють каністерапевтами.  

БЛОК ІІІ

Дорослі та діти з особливими потребами.

-----------------------------------------
10 лекцій по 2 год
10 домашніх завдань після кожної лекції та практичного заняття
10 тестувань після кожної лекції
Загальний час навчання – 4 тижні
-----------------------------------------

  • Лекція 1. 
    АУТИЗМ  (частина І)
    Що таке Аутизм? Міфи та реальність. Особливості дітей з Розладами аутистичного спектру. Соціалізація, сенсорика, поведінка. Як вчити дітей, які не хочуть вчитися? Прикладний аналіз поведінки – наука про поведінку
  • Лекція 2. 
    АУТИЗМ  (частина І)
    Мотивація. Як працює мотивація? Закони поведінки. Як знайти мотивацію? Як збільшувати потрібну і зменшувати непотрібну поведінку.
  • Лекція 3. 
    АУТИЗМ ( частина ІІІ)
    Методики навчання. Метод блоків – ефективний інструмент для формування нової поведінки. Використання і види підказок . Навчання в натуральному середовищі.
  • Лекція 4. 
    АУТИЗМ ( частина ІV)
    Робота з проблематичною поведінкою . Функції поведінки. Чому дитина веде себе певним чином? 
    Ціль проблематичної поведінки – отримання бажаного. Що робити?
    Ціль проблематичної поведінки – уникнути неприємного. Що робити?
    Ціль проблематичної поведінки – сенсорні відчуття. Що робити?
  • Лекція  5.
    ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ  ПАРАЛІЧ
  • Лекція 6.
    Хвороби ПАРКІНСОНА та АЛЬЦГЕЙМЕРА
  • Лекція 7.
    СИНДРОМ ДАУНА
  • Лекція 8.
    ДЕПРЕСІЯ,  ТРИВОЖНІСТЬ Депресія, тривожність, нестабільна емоційність.
  • Лекція 9.
    Посттравматичні стресові розлади
  • Лекція 10.
    ІНСУЛЬТ та хвороби, що потребують відновлення рухових навичок
    Інші стани, діагнози та захворювання

БЛОК IV

Особливості організації та методики тренінгів та занять з дітьми та дорослими.

-----------------------------------------
10 лекцій по 2 год

10 домашніх завдань після кожної лекції та практичного заняття
10 тестувань після кожної лекції та практичного заняття
Загальний час навчання – 4 тижні

-----------------------------------------

  • Лекція 1
    Каністерапія в структурі методу людино-тваринної взаємодії (ЛТВ). Теорії, які пояснюють вплив взаємодії людини і тварини. Міжнародні стандарти роботи в методі ЛТВ. Теорії, які використовуються в методі ЛТВ. Етичний кодекс. Підходи до оцінювання готовності учасників до роботи в ЛТВ
  • Лекція 2
    Визначення наявності протипоказів для занять в каністерапії, наприклад таких, як алергія на тварин.
    Оцінка та робота з відвертими чи прихованими страхами та фобіями в людей. Корекція страхів та фобій.
    Врахування та мінімізація негативних наслідків формування гіпер-звязків та станів залежності між людиною та  собакою.
  • Лекція 3.
    Командна робота та співпраця між спеціалістами різних напрямків в каністерапії.
  • Лекція 4.
    Вікові особливості роботи з дорослими в каністерапії. Соціальна ситуація розвитку. Поняття найближчої зони розвитку. Клієнт-орієнтована робота в каністерапії.
  • Лекція 5.
    Особливості роботи з дітьми до 6 років. Роль та завдання батьків в процесах занять.
  • Лекція 6.
    Робота з дітьми від 7 до 11 років.
  • Лекція 7.
    Особливості роботи з підлітками від 12  років.
  • Лекція 8.
    Каністерапія з дорослими та старшою віковою категорією.
  • Лекція 9.
    Часова організація занять. Підбір індивідуальних завдань та тренінгів. Формування особистої програми терапії. Ведення індивідуальних карток пацієнта.
  • Лекція 10. Необхідні ветеринарні обстеження, оцінка здоров’я та регулярні огляди собаки для допуску в роботу в каністерапії.Вікові особливості роботи з дорослими в каністерапії. Соціальна ситуація розвитку. Поняття найближчої зони розвитку. Клієнт-орієнтована робота в каністерапії.

 

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ !
після проходження базового навчання з Дипломом по завершенню, у вас буде можливість додатково отримати Сертифікат

ВАРТІСТЬ НАВЧАННЯ

Image

рівень навчання:
БАЗОВИЙ

4000 грн.
ТЕРМІН НАВЧАННЯ: 4,5 МІСЯЦІ
45 відео та он-лайн лекцій по 1,5 та більше годин
45 тестувань після лекцій
диплом про закінченю курсу базового рівня
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ НА КУРС "БАЗОВИЙ"
Image

рівень навчання:
СПЕЦІАЛІСТ

7900 грн.
ТЕРМІН НАВЧАННЯ: 4,5 МІСЯЦІ
45 відео та он-лайн лекцій по 1,5 та більше годин
35 практичних завдань та відпрацювань
60 домашніх завдань
70 тестувань
он-лайн вебінари з лекторами
диплом про закінченю курсу
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ НА КУРС "СПЕЦІАЛІСТ"
Image

сертифікація


2900 грн
ТЕРМІН ОПРАЦЮВАННЯ: 3 ТИЖНІ
тестування теоретичних знань
практичні тести
курсова робота
індивідуальні консультації та супровід курсової
сертифікація приватного зразку двох рівнів
рекомендаційний лист учасникам, що пройшли сертифікацію
реєстрація на сертифікацію ще не активна

прочитайте більше про тих, хто буде поруч з вами:

ЛЕКТОРИ

Повний список лекторів навчальної програми Ви отримаєте в персональному кабінеті он-лайн школи.
Олександра БЕРЕГОВЕНКО
Олександра БЕРЕГОВЕНКОведучий лектор
Олександра БЕРЕГОВЕНКОведучий лектор
м. Львів
експерт FCI (Federation Cynologique Internationale)
експерт національної категорії КСУ (Кінологічна Спілка України;
заводчик-кінолог;
спеціаліст з формування поведінки собак;
розробник кінологічних методик;
реабілітаційних та навчальних програм різних напрямків;
засновник та керівник школи соціальної кінології та хендлінгу "Harmonic Dog" та школи розвитку, навчання та реабілітації "Дитина та Собака";
засновник громадської організації "Серце, єдине на Двох"
Ян ПЕТІНОВ
Ян ПЕТІНОВлектор
м.Вінниця
магістр психології,
керівник проекту "Людино-тваринна взаємодія" в ТОВ "Чотири лапи Україна"
Анна ПЕРЕКАТІЙ
Анна ПЕРЕКАТІЙлектор
м.Львів
спеціаліст з прикладного аналізу поведінки,
закінчила повну програму по АВА-терапії рівня ВСВА